Frakt og levering

Frakt og levering

Fraktpriser:

Bestilling av sykkel: FRAKTFRITT  (Utleveres hos din valgte MeridaWebPartner butikk)

Bestilling av sykkel og deler/utstyr: FRAKTFRITT  (Utleveres hos din valgte MeridaWebPartner butikk)

Bestilling av deler/utstyr (ordre over 1000 kr) : FRAKTFRITT

Bestilling av deler/utstyr (ordre under 1000 kr) : + 99,- Ekspedisjonsgebyr

Bestilling av Fitnessprodukter (trimapparater som leveres HJEM-PÅ-DØR) : + 350,- FRAKT

** Ved levering av Fitness maskiner tilbyr vi også levering med oppmontering for 899,- og / eller retur av gammel fitnessmaskin for 399,-

Oppgradering fra MyPack til HJEM-PÅ-DØR levering: + 350,- FRAKT

 

Levering av produktene skjer på den måten som er angitt på ordrebekreftelsen.

Leveringsmetodene som vi tilbyr er:

-- Hent i butikk hos en av våre web-partnere 
OBS ! Ved kjøp av sykkel vil dette bli det eneste leveringsalternativet. Dette fordi vi ønsker at alle sykler skal monteres av fagkyndig personell slik at vi kan gi full garanti på produktet. Hvis det tilkommer flere produkt fra kunde på ordren, vil også disse bli utlevert hos partnerbutikken som står oppført på ordrebekreftelsen.

-- Levert til nærmeste utleveringssted i samarbeid med Postnord (MyPack) (gjelder for alle leveranser som ikke får plass i postkassen og/eller som ikke er over 30kg, og som ikke har sykkel som et av produktene)

-- Alternativ leveringsadresse ( Hvis man ønsker å endre leveringsadresse i forhold til oppgitt bostedsadresse. Dette gjelder alle ordre som ikke er over 30kg og som ikke har sykkel som et av produktene )

-- Hjem-på-Dør levering. Dette alternativet vil automatisk bli brukt som leveringsmetode på tyngre eller pakker som er for store til å kunne leveres som MyPack. (Over 35kg eller 80cm X 80cm X 80cm). Typiske produkter vil kunne være Fitnessprodukter.

Vi har risikoen for produktene inntil de overtas av deg, det vil si når du har fått produktene i din besittelse. Dersom leveringen av produktene blir forsinket, vil vi gi deg informasjon så fort vi har kunnskap om det, sammen med informasjon om og eventuelt når levering kan skje, eller om produktet(ene) er utsolgt.

Dersom du har bestilt mer enn ett produkt kan det hende at du får produktene i separate forsendelser. Du kan lese mer om dine ordre på 'min side' når du logger på www.merida.no eller ta kontakt med vårt kundesenter på tlf: 22 51 42 80, via Live Chat eller send en mail på info@merida.no

 

Sporing av din ordre.

Vi anbefaler alle om å installere Postnord sin egen sporingsapplikasjon for smarttelefoner. Du finner informasjon du trenger her. Kort fortalt vil den gi deg alle opplysninger som er tilgjengelige om alle dine nåværende og fremtidige pakker som sendes via postnord. 

Når det gjelder sykkelordre så sender vi disse til din utvalgte sykkelbutikk og det er sykkelbutikken som mottar sporingsinformasjon på disse forsendelsene. Du som kunde vil motta en sms og/eller mail når sykkelen er klar for utlevering.